Ja, vafan. Varför inte!

Hela Sverige verkar ju ha ett outtömligt behov av att sälja ut sina innersta (eller, nja...innersta?) tankar till offentligheten idag, så varför inte jag?

Jag som i skamsen ensamhet har följt alla dessa storbloggares vardag i säkert två år, fullt medveten om att jag är alldeles för gammal för att fascineras av ett oändligt antal chailatte-bilder, plutmunsbilder, middagsbilder och offentliga smutskastningar. Kort sagt, jag borde ha bättre saker för mig.
Jag HAR bättre saker för mig.
Problemet är ju bara att mina varddagsbestyr aldrig känns lika exotiska och spännande som bloggängets.




Så.
Nu ska jag försöka göra mina dagar sådär glamorösa som alla andras verkar vara, åtminstone i internetform. Om det faktiskt finns någon som vill läsa så vore det ju fantastiskt!

Om inte, kan jag läsa själv och kanske göra livet lite roligare för egen del. Om än i internetform.

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0