Smärta

Jag anser mig ha en relativt hög smärttröskel, och har både gått igenom operation, tatueringar och håltagning i öronen utan större gnäll.
Men, nu har jag för andra gången i mitt vuxna liv åkt på en urinvägsinfektion och då förvandlas jag till en bebis. Det gör så förbannat jävla vansinnesont! Möjligtvis kan vissa uppfatta detta som för intima detaljer att dela med sig av, men det bryr jag mig inte om just nu. Det enda jag bryr mig om är att jag I N T E vill gå på toaletten igen, och det jävliga i att det är precis det jag kommer göra inom 2 sekunder. Citronvatten är för övrigt asäckligt, speciellt efter 5-6 liter, och den väntande tranbärsjuicen är inte mycket godare den heller. I morgon är det jag som går till doktorn.

Tyck synd om mig, jag sitter här och gnäller för mig själv!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha nej vi var visst inte det ;)



Usch va tråkigt med urinvägsinfektion! Jag har aldrig haft det som tur är men har hört att det gör jävligt ont så hoppas det går över snart!

2010-12-15 @ 12:50:51
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0