Mysig kväll väntar!

Efter en något menlös handledning av c-uppsatsen väntar en mycket trevlig afton! Snart kommer Inez med diverse gottgott, så det blir att parkera baken i soffan och jäsa.
(Fin bild, men hade nico sänkt kameran några centimer hade ni också fått ta del av en liten halvsunkig snushög, min skapelse.)
På tal om något helt annat så har jag hyvens grannar i huset. I morde fick jag en hel timmes extra torktid i tvättstugan. Mannen som delade med sig av sin tid underhöll mig under den här timmen med berättelser ur sitt liv. Bland annat avslöjade han att spelar gitarr, och när gitarren inte är på pantbanken (vilket den tråkigt nog var ganska så ofta) så spelar han gärna förförelsesånger som "Stairway to heaven".  Han spelar för övrigt gärna tidiga mornar, då gitarren verkar hjälpa mot svettningar. Texten kanske låter något raljerande, men det här verkar för mig vara en genuint fin man. En gång bar han upp ett stort bord åt mig - på axeln, sex trappor.
Det ni!
Önskar er alla en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Imponerande :) bärandet av bord alltså ;) hoppas kvällen blir mysig!

2010-12-07 @ 18:48:16
Postat av: inez

Fin bild! precis så fin var kvällen i mitt tycke! puss!

2010-12-07 @ 22:53:51
URL: http://juliansbower.tumblr.com/
Postat av: Jill

Kul att läsa i din blogg Hanna! Har ett leende på läpparna mest hela tiden ;) Kram!

2010-12-09 @ 13:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0