Kända människor jag var förälskad i när jag var liten

Eftersom det här med att utnyttja sin ledighet till Max inte verkar fungera för mig (fortfarande i mjukisar, flottigt hår och näsan klistrad framför datorn) så tänkte jag helt enkelt ge upp och hänge mig helt åt datorn. Varför inte hänge sig med en lista säger ni? Varför inte, säger jag. Här kommer den!

Kända människor jag var förälskad i när jag var liten:


5. Johan i barnprogrammet på SVT
Vilken man! Varje dag satt jag klistrad, fascinerad av karisman och möjligtvis lika mycket av kaninen pip. Han är kvar på barnprogram om jag  inte misminner mig, vilket jag tycker är hedervärt då det numera bara är en språngbräda till hallåajobb.


4. Robin Hood - räven
Just denna förälskelse orsakade mig mycket skam tills jag nu i vuxen ålder har insett att jag inte var ensam. Konstigt, javisst. Men inte ovanligt!


3. Sune i Sunes Jul
Det blonda håret som bäst kan liknas vid en rotborste, inga  fler kommentarer nödvändiga.


2. Teemu Sälenne
Den finske giganten! Mitt barnahjärta blödde och dagbokssidor fylldes.


1. Carl Bildt
Jag har ingen bra förklaring alls, förutom att jag fortfarande tycker han är en rysligt stilig karl. Kan inte hjälpa det.



Nå, vad säger ni om mina val? Skulle ni vilja byta ut någon?

Kommentarer
Postat av: Elin

Denna lista liknar min väldigt nära sånär som på hockeyspelaren och Carl Bildt.



:)

2010-12-14 @ 15:07:33
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se
Postat av: Elin

Garderoben suger i största allmänhet, tycker jag! :) Förutom för de som har en snygg. Min är mest bara rörig och oorganserad. Vilket är stört eftersom jag är självutnämnd projektledare och förste ordningsman för hela familjens garderober... Fan!

2010-12-14 @ 15:15:55
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se
Postat av: inez

fy fan för nr 1 därför var du så glad när vi såg på nobelfesten? jag kan bidra med min motsvarighet till räven. nämligen musse pigg! jag var kär i musse. herregud.

2010-12-14 @ 15:28:51
URL: http://juliansbower.tumblr.com/
Postat av: Hanna

Inez: Jag sa ju att jag inte kan hjälpa det! Och hans dans, den liknar ju min! Musse, jag kan se det, faktiskt.

2010-12-14 @ 15:31:41
URL: http://hannaochdagarna.blogg.se/
Postat av: Siri

Teemu <3 Fast min crush manifesterade sig nog när hans storhetstid var förbi. Minns att jag tiggde till mig hockeykort av en killkompis, haha.



Okej, Carl Bildts blick på denna bild ger mig mardrömmar...

2011-01-06 @ 13:53:47
URL: http://nerdsection.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0