Fin lördag med bröllop!

I lördags var jag på bröllop, eller bröllopsmottagning hos en av mina äldsta vänner. Han var nog min bästa vän när jag var liten som alltid ställde upp för mig i vått och torrt - och tyvärr gjorde jag inte alltid detsamma. Vi har inte umgåtts på länge, därför blev jag så glad när jag blev inbjuden!
De hade ordnat så fint på mottagningen, och de syntes verkligen hur mycket de tycker om varandra. Jag var tårögd mest hela tiden. Det fick mig att tänka att jag borde ta bättre hand om mina vänner, det är inte alla som har ett sånt stort hjärta och ett sånt tålamod som den här vännen har. Jag har inte gjort mig förtjänt av tt vara hans vän, men jag är glad att jag är det!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaaa! Vad roligt med en ny blogg att följa. Fördelen med att ha mig som läsare är att jag kommenterar. Eftersom jag har blogg själv så vet jag hur roligt det är att få kommentarer! Keep up the good work!!

2010-12-06 @ 16:43:18
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: mamma

visste väl att du skulle borde skriva, underbart, njuter och ler och skrattar om vartannat så go for it girl kram

2010-12-06 @ 21:58:59
Postat av: Pojkvän (just det!)

HEJ! Så väldigt trevligt att du också skriver på datamaskinen och inte svär åt den! Du kan data! Puss

2010-12-06 @ 23:07:03
URL: http://www.ndid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0